Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Thursday 15 November 2012

Bicara hati


Setiap masa, hati jadi sendu.
Menagih apa yang bukan milikku.
Ku lihat mereka gembira. Hatiku makin terluka.
Ingin sekali aku menjadi seperti mereka. Bahagia.

Namun aku masih sama.
Ku titi kehidupan seorang diri.
Berbekalkan sekeping hati.
Meraih simpati pada yang sudi. Singgah di kamar sepi hati.

Hidupku penuh liku. Namun aku redha.
Allah mengujiku. Agar aku sentiasa ingatkanNya.
Ya Allah kau bimbinglah aku…Agar aku tidak lupa 

Syukur Ya Allah...nafas ku masih ada
Meniti sisa-sisa usia
Menongkah hidup penuh pancaroba

Ampuni aku Ya Allah
Bimbinglah aku Ya Allah
Selamatkan saudara-saudaraku Ya Allah
Berkatilah perjuangan mereka

Doaku buat mu Gaza
Doaku buat Islamku
Hanya kepadaMu aku memohon...Ya Allah


No comments:

Post a Comment