Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Monday 16 July 2012

Dalam 20 Minit


Ini berlaku hari jumaat yang lepas
dalam 20 minit...dari seksyen 7 
sempat saya ke bank, membeli kerepek dan mencuci kereta...heheheh


hmmm...nampak x?x clear sgt sbb dr dalam kereta

ho yeahh...6 org tolong cuci kereta

tempat basuh kereta ni saya suke sebabnyer?sebab...sangat cepat bagi org2 yang senantiasa nak cepat macam saya. masuk kedai n tunggu kete kene sembur n disabun...dok diam2 dalam kete...jalan ke depan sket...baru diorg soh trun...itupun kalo nak vacum...harga promotion sampai 15/7/12...rm5..heheh...lagi laaa saya suke...tp post ni dah terlepas tarikh laa plak...

tokey2 pon tolong cuci sekali(amoi2 tuh)...maybe sbb tgh promotion time kan...lps promotion naik harga...tp sy still suke sbb cpt...tempat...kat sek15 shah alam...dataran automobil..berderet gak kedai basuh kereta kat sini...sebelum ni punya laaa susah nak jumpe kat shah alam ni....

depan public bank
sebelum saya basuh kete...sempat sy gi bank and membeli kerepek2 dengan pakcik ni...sbenarnye bukan pakcik ni je yang meniaga depan2 bank...ramai lagi makcik2 yang meniaga depan bank sekitar shah alam ni.ada yg bawak dari kedai ke kedai.semua orang2 tua. pernah sy dgr, mereka ni dr rumah org2 tua...meniaga kira untuk dapatkan duit sampingan. mmg tersentuh hati kite tgk..:(...lagi tua dari bapa saya agaknya...bersyukur btol die kalau ada org singgah...

sedap gak kerepek ni...:)

2 comments:

  1. Wow! RM5? Bersih tak diorang cuci? Tapi jauh dr umah sy le....

    =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fara...bersih jugak..pintu belakang jek 3 orang lap..hehehe...dalaman...errmm...ada tertinggal sket die nak vacum.tp sy puas hati...hehe

      Delete