Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Friday 15 June 2012

Out of Control

Like SERIOUSLY!
everything need to be settled before Ramadhan...
so...good luck to us!

I have audit
team building to take charge
my own job n tasks
I have to 'menanggung kerja'
my endless assignment
meetings....

Semalam....En Z masuk bilik n asked
"Nad....dah dapat saya email?Ok x?"
U know what my reply is like?

"XTAU LAAAA EN.Z...SAYA RASA CAM NAK MATI"

huaaaaaa...mmg spontan keluar...itu laaa yg saya rase....x sempat duduk pon....

N just now....pegi ambank dgn gembiranya sbb rase boleh settle cepat untuk renew insurance
kene jugak skang sbb road tax mati minggu depan..
ada 3 no b4 my turn...
menunggu lebih kurang 20min
so..bila my turn....hmmm...diorg tgh job rotation rupanya...
semua pon x reti...tp diorg ckp very lembut2...so i dont mind waiting

cek2...my ncd transferred dr previous car only 25%...how come?
cek2...etiqa x release lagi...
so...diorg advise pergi cek dulu ngan etiqa...erkkk...masa ni dah terbuang around 1hr dah ni

maka memandu laaa saya ke pkns dan pegi maybank yg buat insurance ni..
die pon x sure...lps koling2...
"Cik ada accident ek dulu?ada claim bulan 6?"
"Saya accident bulan 3...tp kenapa claim bulan 6 plak?Lagipun bukan saya yang salah. Suppose pakai orang yang bersalah punya insurance la!"
Masa ni dah x senyum dah....
"Sekarang ni Cik kene bawak dokumen yang buktikan cik x salah dan tunjukkan pada kami."
"Owh...so saya kene selongkar semua laa ni?"
"Nampaknya macam tu la...baru kami boleh releasekan."
"Xper aaa...nanti saya cek dengan semua bank!"(err...kenapa cakap macam ni pon xtau...dah laa cakap dengan nada marah...huhu)...there goes my 2 hours of nothing

huaaaaa....gilerr laaa kalo nak kene bayo full wehhhh...kurang ajar punye lori yang langgar kancilku...ke bengkel penipu itu?beria2 kata dia akan claim semua dr lori tuh. Boleh ke kita kene charge on our insurance without our agreement or consent??

Seb baik jumpe gak report polis setelah menyumpah dan mencarut sepanjang perjalanan balik td.....

No comments:

Post a Comment