Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Monday 11 June 2012

Diet...lagi..

Muak dah nak sebut....tapi terpaksa juga...:)
Last week, boring2...browse status kawan2 dalam bb...
So...terpandang status kawan yang kenal x kenal
(dah lama add tp x pernah chat sebab kenal pon atas nama satu batch)
"Nak start Atkins balik"

terus tanya dia...
"Dah pernah cuba ke?"
"Dah...bulan 3 aritu...turun 8kg dalam masa sebulan!"
Hebatnya!

Saya memang berhajat nak turunkan berat badan
tapi...tak tau cara mana yang paling berkesan
cuba Atkins hari tu macam x jalan sgt.
sebabnya...saya masih minum nescafe
(peminat tegar)
dan makanan x sihat yang lain
dah la pengambilan sayuran amat kurang

Baru sekejap tadi dengar kawan-kawan bercerita
Staff saya yang dalam berpantang dah kurus sangat2...
Dalam masa 3 minggu jek...
Amalan makan oats dan buah-buahan serta sayur-sayuran

Cara mana satu yang harus saya pilih?
Makan oats atau Atkins?
Btw...bagi yang x mengetahui, Atkins adalah diet yang menghadkan pengambilan karbohidrat
kepada 20g sahaja sehari
Secara automatiknya tiada nama nasi, roti, mee, bihun mahupun kueytiow dalam diet ni.
Apatah lagi cake dan macam2 lagi kegemaran saya....


No comments:

Post a Comment