Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Thursday 18 April 2013

KERJA MALAM

Heee...lama dah x update
banyak sangat halnya...
balik2 kerja banyak kan?kan?
tapi memang betul pon...sebab sekarang ni pon sy tgh kerja
1st time kene shift malam kat tempat kerja nih

dulu2...masa kerja kilang dulu...pernah gak kerja shift malam
seminggu...sebab nak kene monitor projek yang jalan
takut jangan ckp laaa...

kisahnya...saya bertugas dengan staff saya....technician
saya mesti la dok kat opis...
budak ni jadi x keruan...yer la...xkan laaa nak berdua dengan saya dalam opis kan?
maka...5 minit je die duduk opis...lepas tu terus ke plant.

saya pulak...hmmm....
mula2 saya buat xtau...saya kaki game dulu...
so...saya main warcraft tu...sampai laaa x ingat apa...
tapi...bila sorang2 ni...err...nak concentrate pon x boleh..
padahal x ada apa pon...tapi...sebab teringat2 cerita orang...cerita hantu kat tv...hishhh

lepas 20 minit...saya ambil keputusan nak turun ke plant
lagi laa x best...yang kerja malam semuanya lelaki
faham-faham aja lah kalau perempuan sorang2 jalan kat tengah tu sambil diorang buat kerja..
bising terus plant....

saya xtau nak ke mana,...nak monitor...technician saya dah buat...
saya cuma kene tunggu report je kalau ada yang x kena...
maka...malam itu saya buat benda yang orang lain x buat....
saya TIDOR dalam KERETA...huhuhu
itu pon siap sembunyi...
waktu rehat tengah malam...ramai laaa yang keluar cari restoran mamak...
saya sembunyi kat seat belakang takut diorang nampak...:)

tibe2 terkenang....kepada zul(kalo die terbaca laa)...tq aaaaa...jasamu akan aku ingat sampai bila2...ko laaa staff aku yang paling ngam dan gila!rindu gila nak kije ngan ko...good luck for your future!

No comments:

Post a Comment