Notes to viewers:

Semuanya milik Allah

Thursday 27 December 2012

Berjuang di Saat Akhir

hehehe...
maksud tajuk tu ialah....last minute!!

hmmm...mmg lama x update....sbb hati risau...
hujung minggu depan...InsyaAllah...will be my final class
sebelum tu....ada asessment, ada individual assignment, group assignment and presentation,
ada VIVA!...huhuhu...xtau cemana dah nak susun semua tuh...:(

Tapi....
Saya suka belajar....dan saya akan terus belajar
mmg plan nak sambung phd...

tp...sy nak betul2 dptkan topik yang membina...
yg boleh menyumbang...kalau x kepada negara...at least kepada masyarakat
or generasi akan datang...

doakan saya dapat lalui semuanya dengan baik
dan doakan saya agar usaha saya menimba ilmu diberkati

4 comments:

  1. selamat thun baru ..smoga dipermudahkan sgala urusan tue..dan akn berjaya kelak:) aminn

    ReplyDelete
  2. Good girl!
    moga Allah permudahkan segala urusan awak ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah...amin2...time kasih singgah ek...

      Delete